KEEPERS !!!

INLEVEREN KEEPERSUITRUSTINGEN
Beste keepers, tasbeheerders en/of begeleiders jeugdteams,
Het seizoen is alweer even ten einde en dat betekent dat de tassen met keepersuitrustingen moeten worden ingeleverd. Vanwege de nieuwbouw van ons clubhuis zijn niet alleen de inlever-tijdstippen later dan gebruikelijk, maar moeten de tassen ook op een andere locatie worden ingeleverd!
Er zijn drie inleverdata bepaald, te weten:
Beste keepers, tasbeheerders en/of begeleiders jeugdteams,
Het seizoen is alweer even ten einde en dat betekent dat de tassen met keepersuitrustingen moeten worden ingeleverd. Vanwege de nieuwbouw van ons clubhuis zijn niet alleen de inlever-tijdstippen later dan gebruikelijk, maar moeten de tassen ook op een andere locatie worden ingeleverd!
Er zijn drie inleverdata bepaald, te weten:
-
vrijdag 2 juli van 18:30 tot 20:30 uur;
-
zaterdag 3 juli van 17:00 tot 19:00 uur en
-
zaterdag 10 juli van 17:00 tot 19:00 uur
De tassen moeten worden ingeleverd bij een garage aan de
Frederik Hendriklaan 58/58a te Haarlem.
Frederik Hendriklaan 58/58a te Haarlem.
De garage ligt aan het einde van een tuinpad behorende bij de woningen nr. 58 en 58a. De bewoners van deze woningen hebben niets van doen met HBS, dus hier niet aanbellen in het geval ik er niet ben.
Alle keeperstassen van de E, F en 8D teams moeten worden ingeleverd.
In principe geldt dit ook voor alle keeperstassen van de A, B, C en D-jeugd.
Maar... ben je vaste keeper en ben je dat volgend seizoen ook weer, dan mag je als je dat wilt je uitrusting zolang houden. Je moet dit dan wel via een e-mail of telefoontje aan mij doorgeven.
Vaste keepers van seniorenteams, die volgend seizoen ook weer op HBS spelen, hoeven hun uitrusting niet in te leveren. Seniorenteams zonder vaste keeper en vaste keepers, die stoppen met keepen op HBS, moeten de keepersuitrusting inleveren.
Alle teams met roulerende keepers moeten hun keeperstassen dus inleveren!
Gaat je team nog op toernooi na genoemde inleverdata, laat dit dan aan mij weten dan moeten we het inleveren individueel regelen.
Tenslotte zou ik (en zeker de keepers die volgend seizoen ermee moeten spelen) het erg op prijs stellen de uitrustingsstukken in schone staat te ontvangen.
Alvast een prettige vakantie,
Joop Barends,
Commissaris keepersmaterialen mhc HBS
Tel. 064 456 6543
e-mail adres: [email protected]
Alle keeperstassen van de E, F en 8D teams moeten worden ingeleverd.
In principe geldt dit ook voor alle keeperstassen van de A, B, C en D-jeugd.
Maar... ben je vaste keeper en ben je dat volgend seizoen ook weer, dan mag je als je dat wilt je uitrusting zolang houden. Je moet dit dan wel via een e-mail of telefoontje aan mij doorgeven.
Vaste keepers van seniorenteams, die volgend seizoen ook weer op HBS spelen, hoeven hun uitrusting niet in te leveren. Seniorenteams zonder vaste keeper en vaste keepers, die stoppen met keepen op HBS, moeten de keepersuitrusting inleveren.
Alle teams met roulerende keepers moeten hun keeperstassen dus inleveren!
Gaat je team nog op toernooi na genoemde inleverdata, laat dit dan aan mij weten dan moeten we het inleveren individueel regelen.
Tenslotte zou ik (en zeker de keepers die volgend seizoen ermee moeten spelen) het erg op prijs stellen de uitrustingsstukken in schone staat te ontvangen.
Alvast een prettige vakantie,
Joop Barends,
Commissaris keepersmaterialen mhc HBS
Tel. 064 456 6543
e-mail adres: [email protected]