Keepers, let op!

INLEVEREN KEEPERSUITRUSTINGEN.
Beste keepers, tasbeheerders en/of begeleiders jeugdteams,
Het hockeyseizoen zit er alweer even op en ook de meeste toernooien zijn inmiddels achter de rug. De tassen met keepersuitrusting moeten dus worden ingeleverd.
Voor de jeugdteams zijn de volgende inleverdata vastgesteld:
* vrijdag 20 juni van 17:30 tot 20:00 uur en
* woensdag 25 juni van 19:00 tot 21:00 uur
Voor de seniorenteams:
* zaterdag 28 juni van 15:30 tot 17:00 uur.
Locatie: kleedkamergedeelte HBS
De vanuit de club verstrekte pilonnen/hoedjes kunnen dan ook worden ingeleverd.
Alle keeperstassen van de jeugd moeten worden ingeleverd.
Ben je echter vaste keeper dan mag je de uitrusting thuis houden. Geef dit dan wel middels een mail aan mij door.
Je keepersuitrustingen mag NIET op HBS blijven staan, dus inleveren of mee naar huis, niet laten liggen op HBS, ook niet in de lockers!
Gaat je team nog op toernooi na genoemde inleverdata, laat dit dan aan mij weten.
Helaas niet overbodig om er op te wijzen dat de keepersspullen schoon moeten worden ingeleverd.
Alvast een fijne vakantie,
Joop Barends,
Keepersmaterialen mhc HBS
Tel. 064 456 6543
e-mail: [email protected]