Keeperstassen kunnen worden ingeleverd!

INLEVEREN KEEPERSUITRUSTINGEN.
Beste keepers, tasbeheerders en/of begeleiders jeugdteams,
Het hockeyseizoen zit er alweer even op en ook de meeste toernooien zijn inmiddels achter de rug. De tassen met keepersuitrusting moeten dus worden ingeleverd.
De volgende inleverdata zijn nog vastgesteld:
- zaterdag 15 juli van 15:00 tot 17:00 uur en
- zondag 16 juli van 15:00 tot 17:00 uur.
Locatie: kleedkamergedeelte HBS
De vanuit de club verstrekte spelmaterialen en teamkratten kunnen dan ook nog worden ingeleverd.
Alle keeperstassen van de E en 8D teams moeten eveneens worden ingeleverd.
Dit geldt ook voor de keepersuitrustingen van de A, B, C en D-jeugd. Tenzij je vaste keeper bent en je dat volgend seizoen ook weer bent. Dan mag je de uitrusting thuis houden. Je moet dit dan wel aan mij laten weten.
Je keepersuitrusting mag niet op HBS blijven liggen, dus inleveren of mee naar huis, maar niet laten liggen op HBS, ook niet in de lockers!!
Helaas niet overbodig om er op te wijzen dat de keepersspullen schoon moeten worden ingeleverd.
Fijne vakantie,
Joop Barends,
Keepersmaterialen mhc HBS
Tel. 064 456 6543
e-mail: [email protected]