Keepersmateriaal
26-5-2008INLEVEREN KEEPERSUITRUSTINGEN JEUGD
Beste keepers, tasbeheerders en/of begeleiders jeugdteams,
Het seizoen loopt weer ten einde en is voor sommigen zelfs al geëindigd en dat betekent dat de tassen met keepersuitrustingen weer moeten worden ingeleverd.
Er zijn twee inleverdata bepaald, te weten:
-zaterdag 21 juni van 10:00 tot 12:00 uur, en
-woensdag 25 juni van 19:00 tot 21:00 uur.
Alle keeperstassen van de E, F en 8D teams moeten worden ingeleverd.
In principe geldt dit ook voor alle keeperstassen van de A, B, C en D-jeugd.
Maar…... ben je vaste keeper en ben je dat volgend seizoen ook weer, dan mag je als je dat wilt je uitrusting zolang houden. Je moet dit dan wel via een e-mail of telefoontje aan mij doorgeven.
Neem wel even de tijd om je uitrusting na te kijken op eventuele beschadigingen:
-Controleer je helm op scheurtjes en zet alle schroeven weer goed vast.
-Zijn de riempjes van je klompen nog goed?
-Check je klompen en legguards op eventuele scheurtjes of andere gebreken.
-Hoe ziet je keepersbroek er uit (m.n. rechterzijkant)? Beginnende scheuren kunnen nog worden gemaakt!
-Ben je er zeker van dat het ook volgend jaar nog allemaal past!?
-Maak alles schoon voordat je het voor de zomer opbergt!
Is er iets (bijna)stuk of wil je iets ruilen kom dan langs op één van de boven genoemde data en wacht niet tot het begin van het seizoen, want dan is de kans groot dat je uitrusting niet op tijd in orde is.
Alle teams met roulerende keepers moeten hun keeperstassen dus inleveren!
Gaat je team nog op toernooi na genoemde inleverdata, laat dit dan aan mij weten dan moeten we het inleveren individueel regelen.
Tenslotte zou ik (en zeker de keepers die volgend seizoen ermee moeten spelen) het erg op prijs stellen de uitrustingsstukken in schone staat te ontvangen.
Alvast een prettige vakantie,
Joop Barends,
Commissaris keepersmaterialen mhc HBS
Tel. 064 456 6543
e-mail adres: [email protected]