header foto header foto header foto header foto
header foto header foto header foto header foto header foto
header foto header foto header foto header foto
 
Bestuursmededeling

GEZOCHT: VRIJWILLIGER (2) LEDEN -EN CONTIBUTIEADMINISTATIE

Nieuws afbeelding 11-12-2020

Vacatures: Wij zoeken een Vrijwilliger Contributie Administratie en een Vrijwilliger Leden Administratie.

Waarom zoeken we mensen op deze functies: De huidige vrijwilligers doen dit al jarenlang met veel toewijding en plezier. Zij kunnen wel wat hulp gebruiken en op enig moment zullen zij de taken over willen dragen.

Wat wordt er van je verwacht als Vrijwilliger Contributie/Ledenadministratie JEUGD

De Ledenadministratie van HBS bestaat uit 2 delen, welke nauw met elkaar samenhangen:

1.De contributies

2.De administratie van de leden (JEUGD en SENIOREN)

 

1.Vrijwilliger Contributie Administratie

Bij de Contributie Administratie zorg je dat de juiste contributie wordt toegekend, je maakt facturen aan, verzend deze aan de leden, draagt zorg dat de incasso goed verloopt (via LISA en Molly Payments) je loopt achterstallige betalingen na, verstuurt de herinneringen en aanmaningen en communiceert hierover met de leden. Je doet dit samen met een zeer ervaren vrijwilliger. En je kunt dit vanuit huis doen.

 

Plaats in de vereniging

Je valt onder de penningmeester van HBS.

Beschikt over de volgende eigenschappen/competenties

• Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift

• Kennis van LISA (HBS ledenadm. systeem) is een pré

• Ervaren zijn met computers/mail

• Kennis van Excel

• Administratief onderlegd

• Integer

 


Tijdbeslag

In aug t/m oktober en in jan/feb, als de contributies worden geïnd, kost het je ongeveer 5-8 uur per week. Dat zijn gelijk de piekperiodes. De overige tijd kost het je gemiddeld 3 uur per week en is o.a. aanpassen van de wijzigingen en bijhouden van de administratie.

 

 


 

 

2.Vrijwilliger Ledenadministratie JEUGD

Bij de Ledenadministratie JEUGD ben je betrokken bij het inschrijven en opzeggen van de jeugdleden. Je voert adreswijzigingen door, helpt met wachtwoordaanvragen en beantwoordt via mail vragen van leden en belangstellenden/aankomende leden. Samen met de ABCD- en Jongste Jeugd commissie verzorg je de administratie van de teams en de koppeling van coaches en managers aan de teams. Je doet dit samen met een zeer ervaren vrijwilliger en kunt dit vanuit huis doen.

 

Plaats in de vereniging

Je valt onder de voorzitter van HBS.

Beschikt over de volgende eigenschappen/competenties

• Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift

• Handig met computers

• Kennis van Excel

• Administratief onderlegd

• Integer

 


Tijdbeslag

Van feb t/m juni is de piekperiode omdat de nieuwe jeugdleden zich dan aanmelden. Het kost je dan gemiddeld 8 uur per week. Daarna moet alles wekelijks worden bijgehouden. Het kost je dan ongeveer 1 uur per week. De maanden oktober tot en met januari zijn rustig en kost het je nagenoeg geen tijd.

Heb je interesse?
Wil jij je graag vrijwillig inzetten voor onze sportieve en gezellige club? Past bovenstaande bij je en vind je het leuk om een steentje bij te dragen?

Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje met een korte motivatie naar onze secretaris Babette Gaus ([email protected]). Ook voor vragen kan je bij bovenstaand e-mailadres terecht.

Jeugd

Senioren

Sponsoren


Facebook

Instagram

Hockey.nl