header foto header foto header foto header foto
header foto header foto header foto header foto header foto
header foto header foto header foto header foto
 
Bestuursmededeling

Vacature: Administrateur Vereniging HBS

Nieuws afbeelding 30-12-2020

Ben jij gek op cijfers, heb je ervaring met boekhouden, werk je heel secuur en vind je het interessant om te weten wat er zich afspeelt in het hart van de vereniging? Meld je dan aan als Administrateur. We moeten namelijk precies weten wat er maandelijks in- en uitgaat aan geldelijke bedragen binnen de club, maar ook wat we nog kunnen verwachten en waar het aan besteed is. De boekhouding heeft voor jou - en daarmee het bestuur- geen geheimen.

 

Waarom deze nieuwe functie?
De taken van deze nieuwe positie zijn vooral operationeel, maar worden nu nog veelal door de penningmeester uitgevoerd. Je voert deze taken uit in teamverband, samen met twee financieel medewerkers die de inkomende facturen boeken (voor de SEAH en voor HBS). De penningmeester heeft tijd nodig om de strategische zaken meer aandacht te geven, dus hulp bij de operationele werkzaamheden is zeer welkom.

Werkzaamheden

·controleren en begeleiden van boekingen financieel medewerkers;

·afletteren van de bank afschriften met de ingeboekte facturen;

·alloceren personeelskosten (loonjournaalstaat) aan juiste grootboeknummers;

·afstemmen rek crt met de SEAH;

·memoriaalboekingen (toerekenen opbrengsten en kosten aan juiste perioden);

·mede opstellen van kwartaal rapportages;

·voorbereiden BTW aangiftes (vaak nihil).

Tijdsbeslag
Het is een nieuwe rol binnen de club welke na ieder kwartaal wat meer tijd zal kosten. Normaliter zal deze rol neerkomen op ongeveer 1 uur per week en op piekmomenten zo’n 4 uur per week (dus 1x per kwartaal). De administratie draait geheel in de cloud, dus je kunt tijd en plaats waar je werkt geheel zelf bepalen. Af en toe zal er ook overleg zijn met de beide penningmeesters en de andere administratief medewerkers.

Het profiel
Wij zijn op zoek naar een open en gemotiveerde Administrateur die zich goed kan vinden in het volgende profiel:

  • minimaal een afgeronde opleiding in een financiële richting;
  • minimaal 4 jaar ervaring met het (handmatig) voeren van financiële administraties;
  • kennis van Exact is een pré;
  • uitstekende Excel kennis;
  • geheimhouding en betrouwbaarheid is jouw middle-name.

 

Heb je interesse?
Wil jij je graag vrijwillig inzetten voor onze sportieve en gezellige club? Past bovenstaande bij je en vind je het leuk om een steentje bij te dragen aan onze fantastische club. Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje met je zeer korte motivatie naar onze secretaris Babette Gaus: [email protected]

Jeugd

Senioren

Sponsoren


Facebook

Instagram

Hockey.nl