Inleveren keeperspullen Jeugd / Jongste Jeugd
13-6-2009woesdag 17 juni 19-21uur en zaterdag 20 juni 10-13uur
Beste keepers, tasbeheerders en/of begeleiders jeugdteams,
Op een enkel toernooitje na is het hockeyseizoen weer voorbij en dat
betekent dat de tassen met keepersuitrustingen weer moeten worden ingeleverd.
Voor de jeugdteams zijn de volgende inleverdata vastgesteld:
-woensdag 17 juni van 19:00 tot 21:00 uur, en
-zaterdag 20 juni van 10:00 tot 13:00 uur.
Alle keeperstassen van de E, F en 8D teams moeten worden ingeleverd.
In principe geldt dit ook voor alle keeperstassen van de A, B, C en
D-jeugd.
Alle teams met roulerende keepers moeten hun keeperstassen inleveren!
Maar... ben je vaste keeper en ben je dat volgend seizoen ook weer,
dan mag je als je dat wilt je uitrusting thuis houden. Je moet dit
dan wel via een e-mail of telefoontje aan mij doorgeven. Je kan
natuurlijk ook op één van de genoemde data langskomen en dan bekijken we gezamelijk je uitrusting.
Je keepersuitrustingen mag je niet op HBS laten staan, dus of
inleveren of mee naar huis, niet laten rondslingeren op HBS!!
Neem wel even de tijd om je uitrusting controleren op eventuele
beschadigingen:
-Check je helm op scheurtjes en zet alle schroeven weer goed vast.
-Zijn de riempjes van je klompen nog goed?
-Check je klompen en legguards op eventuele scheurtjes of andere
gebreken.
-Hoe ziet je keepersbroek er uit (m.n. rechterzijkant)? Beginnende
scheuren kunnen nog worden gemaakt!
-Ben je er zeker van dat het ook volgend jaar nog allemaal past!?
-Maak alles schoon en droog voordat je het voor de zomer opbergt!
Is er iets (bijna)stuk of wil je iets ruilen, kom dan langs op één van de boven genoemde data en wacht niet tot het begin van het seizoen, want dan is de kans groot dat je uitrusting niet op tijd in orde is.
Gaat je team nog op toernooi na genoemde inleverdata, laat dit dan
aan mij weten dan moeten we het inleveren individueel regelen.
Helaas niet overbodig om er op te wijzen dat de keepersspullen
schoon moeten worden ingeleverd.
Beste keepers, tasbeheerders en/of begeleiders jeugdteams,
Op een enkel toernooitje na is het hockeyseizoen weer voorbij en dat
betekent dat de tassen met keepersuitrustingen weer moeten worden ingeleverd.
Voor de jeugdteams zijn de volgende inleverdata vastgesteld:
-woensdag 17 juni van 19:00 tot 21:00 uur, en
-zaterdag 20 juni van 10:00 tot 13:00 uur.
Alle keeperstassen van de E, F en 8D teams moeten worden ingeleverd.
In principe geldt dit ook voor alle keeperstassen van de A, B, C en
D-jeugd.
Alle teams met roulerende keepers moeten hun keeperstassen inleveren!
Maar... ben je vaste keeper en ben je dat volgend seizoen ook weer,
dan mag je als je dat wilt je uitrusting thuis houden. Je moet dit
dan wel via een e-mail of telefoontje aan mij doorgeven. Je kan
natuurlijk ook op één van de genoemde data langskomen en dan bekijken we gezamelijk je uitrusting.
Je keepersuitrustingen mag je niet op HBS laten staan, dus of
inleveren of mee naar huis, niet laten rondslingeren op HBS!!
Neem wel even de tijd om je uitrusting controleren op eventuele
beschadigingen:
-Check je helm op scheurtjes en zet alle schroeven weer goed vast.
-Zijn de riempjes van je klompen nog goed?
-Check je klompen en legguards op eventuele scheurtjes of andere
gebreken.
-Hoe ziet je keepersbroek er uit (m.n. rechterzijkant)? Beginnende
scheuren kunnen nog worden gemaakt!
-Ben je er zeker van dat het ook volgend jaar nog allemaal past!?
-Maak alles schoon en droog voordat je het voor de zomer opbergt!
Is er iets (bijna)stuk of wil je iets ruilen, kom dan langs op één van de boven genoemde data en wacht niet tot het begin van het seizoen, want dan is de kans groot dat je uitrusting niet op tijd in orde is.
Gaat je team nog op toernooi na genoemde inleverdata, laat dit dan
aan mij weten dan moeten we het inleveren individueel regelen.
Helaas niet overbodig om er op te wijzen dat de keepersspullen
schoon moeten worden ingeleverd.
Alvast een plezierige vakantie,