Keepersuitrustingen inleveren!

INLEVEREN KEEPERSUITRUSTINGEN
Beste keepers, tasbeheerders en/of begeleiders jeugdteams,
Het hockeyseizoen zit er alweer even op en de meeste toernooien zijn inmiddels achter de rug. De tassen met keepersuitrusting moeten dus worden ingeleverd.
Voor de jeugdteams zijn
de volgende inleverdata vastgesteld:
-woensdag 1 juli van 17:30 tot 20:30 uur en
-vrijdag 3 juli van
17:00 tot 20:00 uur.
Voor de seniorenteams:
-zondag 5 juli van 17:00 tot 19:00 uur.
Locatie: kleedkamergedeelte HBS
De vanuit de club verstrekte pilonnen/hoedjes kunnen dan ook worden ingeleverd.
Alle keeperstassen van de jeugd moeten worden ingeleverd.
Ben je echter vaste keeper dan mag je de uitrusting thuis houden. Geef dit dan wel middels een mail aan mij door.
Je keepersuitrustingen mag niet op HBS blijven staan, dus inleveren of mee naar huis, niet laten liggen op HBS, ook niet in de lockers!
Gaat je team nog op toernooi na genoemde inleverdata, laat dit dan aan mij weten.
Helaas niet overbodig om er op te wijzen dat de keepersspullen schoon moeten worden ingeleverd.
Een fijne vakantie,
Joop Barends,
Keepersmaterialen mhc HBS
Tel. 064 456 6543, e-mail: [email protected]