Openstaande vrijwillligersfuncties bij diverse commissies 2017/2018

Waarom moeilijk doen als het samen kan?
Ook voor volgend seizoen (2017/2018) zoeken wij weer een heel aantal
vrijwilligers.
Ben jij ook blij als alles lekker loopt zodat je kinderen elke
zaterdag genieten? Voel jij je betrokken bij HBS? En, heb jij zin om een handje
te helpen? Hier een opsomming van een aantal openstaande vrijwilligersvacatures.
Mocht je liever iets anders willen doen, dan horen we dat uiteraard ook graag.
Stuur een email naar [email protected]
Zaalcommissie
Klussenclub
Leden Klussenclub en Groenbeheer –Klussen en tuinieren op het complex (clubhuis en velden).
O.a. onderhoud hekken, goals, netten, dug outs en kleine reparaties
in en rondom clubhuis. Ook onderhoud en beheer van het groen (bladeren vegen
met bladblazer, struiken snoeien), mollen vangen en verjagen. Maandagen
tussen 9.00 en 12.00. Of in overleg op andere doordeweekse dagen of het
weekend.
Barcommissie
Barcoördinatoren zaterdag–o.a. ondersteun jij de ouders die de bardienst draaien op zaterdag en de barmanager. O.a. uitleg over de indeling van de bar, koffiezetapparaat, kassa, schoonmaken clubhuis en bijvullen voorraden. 3 uur per maand/6 weken op zaterdag (indeling wordt per gedeelte van seizoen gemaakt). Eventueel ondersteuning bij andere evenementen op vrijwillige basis.
Wedstrijdtafel
Leden Wedstrijdtafel Jongste Jeugd–o.a. verwelkomen jullie de gastteams en de eigen
teams en geven hen de noodzakelijke informatie voor een goed verloop van
het wedstrijdschema. 3 a 4 keer per seizoen tussen 8.30/10.30 voor Jongste
Jeugd
Leden Wedstrijdtafel ABCD - o.a. verwelkomen jullie de gastteams en de eigen teams en geven hen
de noodzakelijke informatie voor een goed verloop van het wedstrijdschema.
3 a 4 keer per seizoen tussen 10.30/14.00 en 14.00/17.30 voor ABCD.
CeeDee Toernooicommissie
Leden CeeDee Toernooicommissie – o.a. organiseren jullie een 2-daags toernooi tijdens Pinksteren voor
de D en C-jeugd. O.a. maken jullie affiches en plaatsen jullie informatie
op de website, controleren jullie de inschrijvingen en betaling en maken
jullie het toernooiboekje. Op de dag zelf ontvangen jullie de gasten en
zijn jullie het aanspreekpunt. Ook stemmen jullie de begroting af. Half
uur per week van maart tot Pinksteren plus aanwezigheid op het toernooi
zelf.
Vrijwilligerscommissie
Leden vrijwilligerscommissie - o.a. zorgen jullie dat de openstaande
vrijwilligersfuncties binnen HBS worden gevuld met leden die de club graag
een handje helpen. "Waarom moeilijk doen als het samen kan!” Inventariseren en uitzetten van vacatures en
aanmeldingen opvolgen. Tijdens inschrijvingen van nieuwe leden een
banenmarkt organiseren en kandidaten matchen aan vacatures. 1 avond
per maand in het najaar, met piek van werkzaamheden rond april/ mei.
Grote clubactie Commissie
Lid Grote
Clubactie Commissie- jullie
verzorgen de organisatie en uitvoering van de grote clubactie. O.a.
onderhouden jullie contact met de stichting, bestellen, distribueren en
verwerken de loten en brengen de actie onder de aandacht bij de leden. Van
september tot half november met een piek tijdens verkoop.
Interesse in een van deze vrijwilligers functies? Waarom moeilijk doen als het samen kan! Stuur een email naar[email protected].