Teamkratten ophalen en inleveren komende zaterdagen!

Ook dit jaar willen we als HBS graag alle ABCD-teams het gebruik van de PUUR teamkratten aanbieden.
INLEVEREN teamkratten op 6 of 13 oktober
Nog niet alle teamkratten van vorig seizoen zijn ingeleverd, dus we vragen de coaches en managers van vorig seizoen om de kratten zo snel mogelijk in te leveren bij de ABCD wedstrijdtafel.
De volgende 11 teams hebben afgelopen zomer hun krat wel ingeleverd: JB3, JC3, JC4, MB4, MC2, MC3, MC4, MC6, MD1, MD4, MD5.
- Neem je teamkrat met 12 bidons mee en lever hem compleet in als je geen nieuwe krat wilt.
- Neem je teamkrat mee en geef aan ‘wij houden het krat’ (als je inmiddels coach/manager bent van een ander team) en lever ter plekke de ondertekende bijgevoegde bruikleenovereenkomst voor dit seizoen in.
OPHALEN teamkrattenop 29 september, 6 of 13 oktober
Op dit moment staan 13 kratten voor jullie klaar die kunnen worden opgehaald.
Wil jij dit seizoen een teamkrat………….? Kom dan op een van de komende zaterdagen, 29 september, 6 of 13 oktober naar de ABCD wedstrijdtafel in ons clubhuis:
- Lever ter plekke de ondertekende bijgevoegde bruikleenovereenkomst in en neem een krat mee voor je team. Als er te weinig zijn kunnen ze worden bijbesteld.
- Er zitten 12 bidons in een krat; wil je een extra krat? Dat kan. Die kun je apart bestellen, kosten €69,90 met logo (of met teamfoto…..) en zonder logo €54,95. Het bedrag wordt geïncasseerd via een automatische incasso en is dan jullie eigendom.
Veel plezier komend seizoen met de teamkratten en succes komende zaterdag op het veld.
Sportieve groet, namens bestuur MHC HBS
Marten van Vliet
voorzitter MHC HBS
Bijlage