Algemeen
21-9-2021
HBS heeft er een nieuwe sponsor bij: Crisp, de supermarkt-app voor knettervers eten.
De
online super, die zich vooral richt op jonge gezinnen met kinderen, levert in ieder geval de
komende
jaar een bijdrage. Niet alleen financieel, maar ook met lekkere
producten voor op en naast het veld.
Tetske van Loon is marketing manager bij Crisp, en zelf ook fervent hockeyer. Over de nieuwe
samenwerking zegt Van Loon het volgende: "Bij Crisp verheugen we ons erop om
te
steunen. Niet alleen financieel maar ook met het delen van de kennis wat goed eten is. Het is
belangrijk om dat van jongs af aan al mee te krijgen. In onze Crisp-app vind je met zorg en
aandacht gemaakte producten die je juist als sporter goed kunt gebruiken. Denk aan Hollandse
druiven, voedzame seizoensgroenten uit Nederland en handige eiwitrepen voor na de training. Bij HBS
kunnen wij een breed publiek bereiken van jong tot oud. Daar sluit onze missie om
beter eten bereikbaar te maken voor meer mensen goed op aan.”
Crisp biedt ontzettend lekkere producten, volop in het seizoen en ook nog goed geprijsd. Dat
krijgt Crisp voor elkaar door rechtstreeks in te kopen bij honderden kleine makers, kwekers en
telers. Met de handige app haal je heel gemakkelijk je boodschappen in huis. En wat je vóór
22.00 uur bestelt, wordt morgen in heel Nederland bezorgd.
Reacties
Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder
Reageer op het nieuws